Klachtenformulier

Bij Huisje Boompje Baby stellen wij alles in het werk om onze cliënten, klanten, medewerkers en overige samenwerkingspartijen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ondanks onze inspanning kan het toch gebeuren dat er onvrede ontstaat over onze dienstverlening.

Wanneer dit het geval is, nodigen we je uit om dit aan ons kenbaar te maken. We willen hierover graag met je in gesprek gaan.

Een klacht dient schriftelijk ingediend te worden. Deze moet worden verzonden naar : info@huisjeboompje-baby.nl

Na ontvangst zal de klacht worden gelezen en zal er een gesprek worden gepland om ruimte te geven aan het verder toelichten van je klacht en zal de eventuele betreffende hulpverlener aansluiten om op inhoud het gesprek aan te kunnen gaan. Intern overleg zal beslissen of hier de regiebehandelaar en/of Zorgcoördinator bij aan zal sluiten.

Wanneer je het klachtenformulier naar ons verzonden hebt. zal er binnen 3 werkdagen contact met je worden opgenomen om het gesprek in te plannen om de klacht te bespreken.

Het kan uiteraard ook zijn dat je geen officiële klacht in wil dienen, maar wel feedback hebt die je ons wil geven, of tip om onze dienstverlening te verbeteren. Hiervoor kan je mailen naar info@huisjeboompje-baby.nl

BLIJF OP DE HOOGTE

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van Huisje Boompje Baby